Thursday, October 16, 2008

3... cica noroc

Nu stiu despre voi, dar eu cand ma gandesc .....Ozana ce frumos curgatoare...... bla bla bla. Ma eu in genere si prin educatie nu sunt rasist, nu discriminez minnoritatile, nu am cu nimeni nimic, dar cand ma gandesc ca primii pe care ii vizitam sunt ungurii, sper doar sa-mi schimb impresia despre ei, cica au si preturi mai mici ca la noi, asta e de bine ca soho e cam gurmand ( cat o fi ma sohule kila de rosii la astia? ). Azi mi-am tras bicla si sunt mandru am si o poza..... hai ma cu poza
..... asa , ce bine da pe hartie. Tot ma gandeam, sa ma duc la munca la scoala cu bicla, dar in orasu infect, eu mai lipseam de pe bulevard sa-mi iau toate injuraturile de rigoare, sa ma ma trezesc cu vreun chistoc in freza da la vr'un taximeTRIST cand il arunca in scarba pe geam in mers, dar lasa domne ca e biodegradabil, sau mai stiu eu vreo flegma in ochi, de la cocalarii care asculta manele la maxim si dau "clanson" la semafor in dacia lor tunata si plina de beculete si stele de "mertzan". In orasu asta orasu asta pistele de biciclisti sunt puse de forma si de ochii lumii, si de aia plecam tati, da tati da!!! Oricum cu banii care ii cheltui pe trasnaia asta, ce sa fac sa ma duc la REX in Mamaia, sa-mi trag adidasi de la Nike si un telefon "ciumeg" cu blitz sa moara aia din dacia de mai sus de ciuda, ia sa vezi tu mai Sandele ce frumos fac eu o mamaliga pe malul Senei sa moara frantzujii de oftica, si sa ma trag in poza langa turnul Eifel ca orice om ce se respecta si o poza cu 2 nemtzoaice blonde (reci si la halba de un litru) dar pana acolo mai e mult.

1 comment:

Anonymous said...

ce biclicleta ti-ai luat?