Saturday, October 18, 2008

just a thought..

in seara asta aveam de gand sa intru in "garaj" si sa ung lantu..doream sa ies la o tura pe nocturna cu bicla mea..e cam batrana..dar m.a insotit pe multe si nebanuite carari..si am multe amintiri pe care ar trebui sa le povestesc numa in prezenta ei(bulls**t)..in fine..ma uitam la ea cu vreo 2 sapt in urma..ce a ajuns de ea..nu am mai folosit.o de 1 an ~ si inainte tot asa 1 an..usually ies de vreo 2-3 ori pe an cu ea..so..imi doream sa ies la o plimbare..dar ea(n.b. ploaia) mi.a stat impotriva..k unde merg eu asa tarziu..ce treaba am eu ce nu poate fi amanata..bla..bla..bla..si uite asa m.am pomenit "iarasi din nou" k ma intorc pe jos aks..si cum mergeam eu si urmaream cu privirea ploaia ce cadea necontenit in fata.mi cat si pe hoody.ul meu..in racoarea noptii..mi s.a infiripat asa k un gand aievea cum as fi plecat cu koda..si dormind in cortul nostru fiecare auzim picaturile de ploaie ce se lovesc de materialul impermeabil al cortului..si tot asa pe durata noptii..iar in zori cand ar fi ora de plecare stabilita..afar' sa ploua torential..iar noi cu capul scos afara din cort numa sa nu ne blestemam alegerea de a pedala europa..ma si vedeam cum pedalam pe ploaie si frig de numa numa si asteptand cu ultima picatura de speranta aparitia unei benzinarii la orizont unde sa ne adapostim de intemperiile necuvenite noua :D..stiu k o sa avem parte de asa ceva nu doar la nivelul gandului, insa totusi sper sa ne fie mai bine..si cam asta a fo plimbarea cu bicla de vineri seara..poate alta data..macar akm am varianta de a mai cugeta dak vreau sa ies sau nu..

1 comment:

Anonymous said...

cica al gand ....

"Considerand asta Day 1. de azi m-am lasat de fumat".... ai trecut pe manotek!