Wednesday, October 15, 2008

it's the 2nd day of the rest of my life

salutare. am inceput sa ne pregatim plecarea..by the way..am setat si un timer/countdown k sa ne motiveze si mai mult..de la ultimul post am mai cautat pe net..am mai intrebat lume..am aflat ceva chestii..ne.am facut prieteni..va trebui sa incepem si pregatirea fizica..se impune intai si intai un oarecare traseu..dar mai 1st decat intai trebuie sa avem si niste pedale..momentan ne interesam cam ce ar fi mai potrivit..pana atunci o ardem misterios..oricum sper k sa avem parte de niste aventuri beton..TRUE sau neTRUE..si daca ma gandesc mai bine..ideea asta cu pedalatu pe drumurile(era sa zic europene) din comunitatea europeana -si de ce nu..nu numai- ne.a venit cand eram afara la cafea..si la un moment dat la apucat pe koda k ce.ar fi daca am pleca intr.un eurotrip..dar pe bicla..apoi a urmat o oarece luzareala pe tema asta..pana aseara cand..si de aci stiti..o sa incercam sa va tinem la curent cu cele mai recente rasuciri de pedala.

Va pup

1 comment:

Anonymous said...

vai de mine ca citesc , si vai e voi ca scrieti kkt-uri . Eu sper ca va treziti curand . Va pup !